שלום אורח
משלוח ל(עדכן עיר)
משלוח ל(עדכן עיר)

מי אנחנו?

אתר השווה נוסד בשנת 2006 והיום הוא אתר האינטרנט הגדול והמוביל בישראל בתחום משלוחי פרחים ומתנות. פיתחנו מנוע להשוואת מחירי פרחים ומתנות לפי קטלוג המפורסם בין חנויות פרחים.

ריכזנו עבורכם מאות חנויות פרחים ומתנות מכל רחבי הארץ הקרובים ליעד המשלוח המאפשר לגולשים לבצע רכישה חכמה על פי קטלוג ייחודי של אתר "השווה" מתוך מבחר ענק של זרי פרחים, עציצים, סידורים בקופסאות, מתנות, חבילות במבצע, דילים במחירים הוגנים ועוד מבחר גדול של מוצרים מבתי העסק, המספקים את המשלוח. 

איך זה עובד?

מעדכנים עיר משלוח, משווים מחירים למוצר שבחרתם, בלחיצה על כפתור שיפור מחיר ניתן לבקש הנחה מחנות המבצעת ואז מגיעים להזמנת משלוח אונליין, התשלום מתבצע בכרטיס אשראי באמצעות סליקה מאובטחת בתקני האבטחה הקפדניים ביותר, תקן PCI DSS LEVEL 1 על שמירת הפרטיות ובאחריות של TRANZILA וחברות כרטיסי אשראי. 

כמו כן ניתן לבצע תשלום בטלפון, בבחירת סוג התשלום יש ללחוץ על כפתור הזמנה בטלפון.

האתר מאפשר למצוא בקלות מוצר שמתאים לאירוע שתרצו להזמין מתוך הקטלוג שנבנה על ידי מעצבים מוכרים.

לנו רשימת חנויות הממוקמות בעיר בו אתם מעוניינים לבצעה משלוח אונליין בדרך הקלה, מהירה וידידותית. רוצים להזמין פרחים ליום הולדת, יום נישואין או כל אירוע אחר הגעתם לכתובת הנכונה ברגע שביצעתם הזמנה באתר היא מועברת מיד לחנות ואתם שולטים בכל תהליך ההכנה ומשלוח ליעד המבוקש.

למה כדאי להזמין דרך השווה?

לנו מנוע ייחודי ובלעדי להשוואת מחירי הפרחים!

משום שהאתר מרכז מאות חנויות פרחים במקום אחד.

קטלוג מוצרים ייחודי המפורסם בין החנויות מאפשר להוריד מחירים.

אנו דואגים שהחנויות יקפידו על איכות וטריות הפרחים, קבלת משלוחים בזמן, מתן שירות הוגן לכל לקוח.

  • משום שאצלינו תמיד תמצאו מתנה מתאימה ומושלמת לכל אירוע שתרצו.

  • בנוסף לקטלוג שלנו בכל חנות תמצאו הצעות ודילים מאת החנות המבצעת.

  • משום שרק לנו ישנה אפשרות לשיפור מחיר, ניתן לבקש הנחה בזמן אמת.

  • משום שבתי העסק המפורסמים באתר מתחייבים לתת הנחות ומבצעים בלעדיים לגולשי אתר השווה ולעמוד על פי תנאי שימוש ותקנון האתר.

  • משום שכל הזמנה שלכם מטופלת באופן מקצועי ומועברת מיד בתום קבלת אישור תשלום לחנות המבצעת.

מה שנשאר לכם הוא להזין בחיפוש את יעד עיר המשלוח, לקבל רשימה של מוצרים על מנת להשוות מחיר או לבקש הנחה על ידי לחיצה על שיפור מחיר ואז להזמין משלוח בהזמנה מקוונת אונליין בדרך הקלה ומאובטחת ביותר. 

חשוב לנו שתדעו, אנחנו דואגים כי כל הזמנה שמתקבלת אצלנו תעקבו מקרוב על תהליך ההזמנה שלכם, אישור תשלום ההזמנה , הכנת הזמנה, משלוח ואישור על מסירת ההזמנה למקבל, בכל שלב התקבלו התראות ועידכונים שוטפים באמצעות מסרונים על שינוי סטטוס ההזמנה.

בנוסף עם יש לכם כל טענה, מיקוח על הזמנה, עומד לרשותכם שירות לקוחות הנותן מענה ופתרון על ידי החנות המבצעת, אנו נעשה את כל המאמצים לשביעות רצונכם שתחזרו אלינו שוב.

עם נרשמתם או רכשתם בעבר תקבלו הצעות והנחות לרכישה הבאה.

רוצים להזמין פרחים ? אז קדימה – עדכנו בחיפוש יעד המשלוח, בחרו מוצר מתאים ובצעו הזמנה של מוצר במחיר הוגן שירות איכותי. בהצלחה!


כתובתנו: רח' הסיבים 18 ת.ד 7996 א.ת קרית מטלון פ"ת
איך משלמים על הזמנה אונליין?

בדף הזמנה בתהליך הזנת פרטי משלוח התבקשו לבחור (בחרו אופן תשלום) לפניכם 2 אפשרויות.  1. לשלם באשראי: (תידרשו להזין את פרטי הכרטיס) 2 . בטלפון: השאירו מס' טלפון, בית העסק יחזור אליכם בהקדם לקבלת פרטי כרטיס אשראי. אם בחרת לשלם באשראי באתר, פרטים אלו יועברו לחיוב בטכנולוגיה הכי מאובטחת בתקן PCI DSS ובאחריות חברות האשראי. המידע של פרטי האשראי לא נשמר על מחשבי העסק.

האם בטוח להזין פרטי כרטיס האשראי שלי באתר?

בטוח!  מכיוון חשוב שתדעו אם החלטתם לשלם באשראי באתר, אנחנו בהשווה מייחסים חשיבות לאבטחת המידע ולכן מפעילים את תקן PCI DSS על מנת להגן על סודיות המידע. חשוב לשים לב כי המידע של פרטי האשראי לא נשמר על מחשבי העסק. אם תעדיפו להזמין בלי להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר, אתם יכולים לבחור הזמנה בטלפון בהתקשרות לחנות ולמסור להם ישירות את פרטי כרטיס האשראי

אפשר לשלם עבור ההזמנה בטלפון?

אם אתם מעדיפים להזמין בטלפון בהתקשרות לחנות ולמסור להם ישירות את פרטי כרטיס האשראי. עליכם לבחור בתהליך הזנת פרטי משלוח (בחרו אופן תשלום)  בטלפון: הקלידו את מס' הטלפון שלכם, לאחר שליחת ההזמנה בית העסק יחזור אליכם בהקדם לקבלת פרטי כרטיס אשראי.

האם ניתן להתקשר לחנות ישירות ולהזמין?

בדף מוצר או דף החנות, מופיע אייקון ירוק (טלפון) בלחיצה על אייקון מגיעים לדף בחירת מוצר, בוחרים מוצר מתאים מהרשימה, בתחתית העמוד נמצא שדה (חיוג מיידי לחנות) עליכם להזין את מס' הטלפון שלכם ובלחיצה על כפתור (חייג אלי עכשיו) תהיו מקושרים אם החנות. חשוב להדגיש כי ברגע שמתבצע חיוג לחנות, פרטי ההזמנה שלכם כבר התקבלו אצל מנהל החנות.

האם קיים איסוף עצמי?

בהחלט. אם הגעתם לדף הזמנה, בראש הדף מופיע: (בחרו סוג הזמנה), משלוח או איסוף עצמי. מזנים את כל הפרטים, מעדכנים מתי תגיעו לחנות לאסוף, הזמנה שלכם תהיה מוכנה ותמתין בחנות. חשוב לציין כי בהזמנת איסוף עצמי לא ניתן לשלם במזומן בחנות, רק בכרטיס אשראי באתר או בהתקשרות ישירות לחנות ולמסור להם את פרטי כרטיס האשראי.

איך מזמינים דרך האתר?

בחרתם מוצר מתאים ותרצו להזמין, אתם חייבים להיכנס לדף מוצר בו תמצאו מידע ופרטי המוצר, ניתן להגדיל מוצר שבחרתם ולצרף מוצרים נלווים להזמנה. בלחיצה על כפתור קנה עכשיו מגעים לדף ההזמנה מזנים את כל הפרטים לוחצים על כפתור שלח הזמנה לחנות, בסיום ההזמנה מקבלים אישור על קבלת ההזמנה בחנות המבצעת.

אני רוצה לבטל הזמנה מה עושים?

תרצו לבטל לפני שהזמנתכם יצאה למשלוח? החנות המבצעת היא אחראית על הכנת ההזמנה שלכם, ולכן כדי להספיק ולבטל את ההזמנה לפני שליחת ההזמנה למקבל, עליכם להתקשר ישירות לחנות בהקדם האפשרי. קיבלתם דואר אלקטרוני עם אישור ומס' הזמנה, פרטי החנות. צרו קשר עם החנות ובקשו ולעדכן סטטוס: הזמנה מבוטלת, תקבלו אישור על ביטול בדוא"ל. כמו כן ניתן לפנות באופן מקוון אליך להתחבר לאזור האישי באתר, תגיעו לדף הזמנות, מתחת להזמנה הנ"ל תמצאו כפתור הודעות ואז בסוג הפניה, בחרו ביטול הזמנה: רשמו מה הסיבה ושלחו בקשה. בתום הטיפול תקבלו אישור על ביטול הזמנה. אם לא קיבלתם מענה ראוי פנו אלינו לסייע.

טעיתי/שכחתי/בקשה בהזמנה נוכחית מה לעשות?

חייבים לפנות לחנות כיוון שקיבלתם אישור על תשלום, הזמנה שלך כבר הועברה לטיפול בחנות. יש להתקשר לחנות ולמסור את בקשתך לפני שמוציאים משלוח או באפשרותך לפנות באופן מקוון, אליך להתחבר לאזור האישי באתר, תגיעו לדף הזמנות, מתחת להזמנה הנ"ל תמצאו כפתור הודעות, בלחיצה תתבקשו לבחור סוג הפניה, לפרט את בקשתך ולבקש התייחסות מענה ואישור לבקשתכם.

יש לי הערה/תלונה על ההזמנה למי פונים?

כיוון שחנות היא זו שטיפלה בהזמנתך עליך לפנות בנדון לחנות, ניתן לפנות לחנות בכמה דרכים, להתקשר לחנות ולקבל מענה ופתרון מיידי, או לפנות באופן מקוון דרך התחברות לאתר "אזור אישי" להיכנס (הזמנות) לבחור את ההזמנה הנ"ל , ללחוץ על כפתור מחלוקת ואז לבחור סוג הפניה, תלונה: ניתן לפרט נסיבות הפניה, לבקש התייחסות ופתרון לתלונתך. אם לא קיבלת מענה תוך 48 שעות, אנא פנו אלינו כדי שנפעל לספק לכם פתרון.

1.   כללי

  • ברוכים הבאים לאתר "השווה" אתר האינטרנט שכתובתו https://hashve.co.il שבבעלותה ובניהולה של השווה ע.מ 306592130

  • משלוחי פרחים ומתנות - השווה. מבית: השווה - פתרונות אינטרנט מתקדמים. כתובת בית העסק: הסיבים 18 ת.ד 6854 פ"ת

  • (להלן: "האתר" ו/או "השווה").

  • השווה מהווה מנוע חיפוש להשוואת מחירים והזמנת משלוחי פרחים בפריסה ארצית, השווה הינו פלטפורמה מקוונת להזמנת משלוחי פרחים/איסוף עצמי מחנויות פרחים/בתי העסק הפרוסים בכל רחבי הארץ. 

  • אנו באתר השווה דואגים להעניק ללקוחותינו את חוויית הגלישה ואת מלוא חווית רכישה מקוונת ע"י עדכון שוטף של פרטים ומחירים לפני ביצוע הרכישה. עם זאת, לעתים מסיבות שאינן בשליטתנו עשויים לחול שינויים בפרטי/מחירי המוצרים.

2.   תנאי שימוש

  • תנאי שימוש אלו חלים הן על משתמשי פורטל השווה, מובהר בזאת כי השווה מספק מערכת הזמנות דיגיטלית בלבד, והיא אינה אחראית על שירותי המשלוח עצמו, טיב ואיכות הפרחים, מרכיביו ו/או כל שירות/מוצר אחר המסופקים ע"י החנות המבצעת.

  • כל האמור בתנאי שימוש אלו, לרבות החלק הראשון והשני (להלן גם: "ההסכם"), מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד.

  • שימוש, כניסה והתחברות לאתר, לרבות רכישה באמצעותו האתר, מהווים אישור לכך שקראת והסכמת להיות כפוף להסכם זה ולכל הודעה המוצגת באמצעות האתר.

  • תנאי השימוש עלולים להשתנות מעת לעת, ומחובתך להתעדכן בתנאי השימוש בכל כניסה לאתר.

  • הנך מצהיר ומתחייב שאתה כשיר ומוסמך להתקשר בהסכם זה: הנך מעל גיל 18.

  • אם אינך מסכים לאמור לעיל, אינך מורשה לגלוש באתר ו/או להשתמש בשירותיו.

3.   הגדרות

  • "האתר" – אתר האינטרנט: hashve.co.il , עובדיו, נציגיו, הנהלת האתר ו/או כל מי שפועל מטעם האתר.

  • "הרוכשים", "הקונים", "מזמין המשלוח" – הגולשים באתר שביצעו רכישת מוצרים באמצעות האתר, או מי מטעמם המשתמש באתר.

  • "המוצרים", "ההזמנות", "המוצרים", "משלוח"– לרבות פרחים ו/או כל מוצר אחר המוצע למכירה באתר.

  • "החנויות" – בתי העסק אשר מפרסמות באמצעות אתר "השווה" ומאפשרות לגולשים לרכוש ולהזמין מהן מוצרים באמצעות האתר.

4.   הגבלת אחריות האתר

  • באתר זה מפורסמות מוצרי פרחים/מתנות, חבילות פרחים בשילוב מוצרים נלווים, צמחי בית,מגשי פירות, זרי שוקולד לצורך הזמנת משלוח/איסוף עצמי מבתי עסק (חנויות פרחים). 

  • המידע באתר ניתן כמו שהוא ע"י בתי העסק, ואין אנו מתחייבים לדיוקו או נכונותו. לפיכך אתר "השווה" איננו אחראי לנכונות מידע שנמסר במסגרת האתר ולא תהיה אחראי בכל דרך שהיא לכל חוות דעת, עצה או הצהרה שיפורסמו באתר.

  • פורטל "השווה" אינו אחראי לכל הפסד או נזק שייגרמו לאדם כלשהו אשר הסתמך על מידע או תוכן שפורסם ו/או יפורסם באתר למשתמשי האתר.

  • האתר מספק פלטפורמת מסחר, נוחה מקוונת המאפשרת הזמנת משלוחים/איסוף עצמי של מוצרים, כאשר החנויות אינן בהכרח מחזיקות מוצרים אלו במלאי.

  • המוצרים מיוצרים/נשזרים בחנויות המספקות (בתי העסק). האתר מהווה כמתווך בלבד בין הרוכש לחנות, ואין למפעילי האתר כל חלק בתהליך ההכנה והמשלוח.

  • הזמנת משלוח מותנית בקיומו של מלאי מוצר קיים.

  • לאחר מתן אישור להזמנת המשלוח, יתבצע חיוב וישלח אישור רכישה לכתובת הדואר האלקטרוני שהזין הרוכש בעת הזמנת משלוח (להלן: "אישור הרכישה").

  •  להנהלת האתר שמורה הזכות שלא לאשר הזמנת המשלוח על ידי הרוכש במקרה בו לא ניתן אישור לביצוע התשלום באמצעי התשלום אשר סופקו על ידי הרוכש, או שמזמין המשלוח אינו עומד בתנאי וכללי השימוש באתר.

  • במועד הזמנת המשלוח אנו מציגים בפני המזמין פרטים כלליים אודות המוצר, לרבות דירוג, חוות דעת, ציון הגולשים, המשלוח ומידע אחר אשר רלוונטי לביצוע הרכישה באתר.

  • האתר עשוי להכיל קישורים לאתרי אינטרנט אחרים ולסרטונים או תמונות בכל פלטפורמה אחרת חיצונית. אין בקישורים אלה ללמד על תוכנם ומהימנותם של אתרי האינטרנט האחרים. האתר לא יישא באחריות בקשר למידע ושירותים המופיעים באתרי אינטרנט אחרים.

  • האתר שומר לעצמו את הזכות לבצע שינוי, הסרה והשמטת פרטים מכל תוכן שהועלה לאתר על ידי הגולשים.

  • השווה איננו מתחייב שהשירות באתר יהיה ללא הפרעות, מאובטח, איכותי, מהיר ונקי מתקלות. הינך מודע לכך כי ייתכן לא יהיה השירות זמין בשל צורכי תחזוקה, תקלות בחוות השרתים, בזמן השדרוג העדכון באתר או מכל סיבה אחרת.

  • ייתכנו אי דיוקים במידע המוצג באתר ביחס למידע של בית העסק המספק שירות משלוחים - הואיל והמידע נמסר לנו ע"י החנות איננו יכולים לערוב לדיוקו.

  • התמונות באתר צולמו באופן מקצועי, בין שעל ידינו ובין שעל ידי בית העסק, המוצגים כהמחשה בלבד, אם כי מנסיבות שאינן בשליטת החברה ייתכן הבדל בין המוצג בתמונות למוצא עקב שדרוג/שינוי ממשק הצפייה ורזולוציית הגלישה.

  • ההמלצות מועלות באתר כלשונן, והן אותנטיות עד כמה שנוכל לשלוט בכך, ולא יתאפשר בהן שימוש בשפה פוגענית/מעליבה.

5.   רכישת מוצרים באתר ותשלום

  • כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

  • התמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי אשר פרטיו הוקלדו בהצעה לפני או בסמוך לרכישת מוצרים לכתובת אשר צויינה בהזמנה. סך התמורה בו יחוייב הרוכש מופיע ב"סל הקניות" או "במסך פרטי העסקה – בתהליך הרכישה". סכום זה כולל את כל הפריטים המופיעים ב"עגלה" לרבות הוצאות משלוח.

  • האתר מאפשר הזמנת משלוחים למזמין אשר מעוניין להזמין משלוחים באמצעות האתר.

  • הזמנת המשלוחים באתר מותנית בקיומו של מלאי פנוי בחנות ממנו רכשתם מוצר באמצעות כרטיס אשראי ו/או בקשה לתשלום בטלפון/עסקה טלפונית.

  • במקרה של תשלום באשראי, המזמין ממלא פרטי כרטיס אשראי ומאשר את הזמנתו.

  • המזמין יקבל הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני אשר הוזנה על ידו בעת הזמנת המשלוח או בעת ההרשמה לאתר המאשרת את משלוח בקשת ההזמנה ואת הפרטים (להלן: "אישור ההזמנה"). אנא ודאו כי הוזנה הכתובת הנכונה לקבלת המשלוח.

  • יודגש כי להנהלת האתר שמורה הזכות שלא לאשר את ההזמנה בכל מקרה בו. 

    • לא ניתן אישור לביצוע התשלום בגין המוצרים באמצעי התשלום שסיפק המזמין. 

    • בכל מקרה בו לא נותר מלאי פנוי להזמנה.

    • בכל מקרה בו המזמין אינו עומד בתנאי או כללי השימוש באתר.

    •  בכל מקרה בו קיים חשש סביר כי המזמין לא יעמוד בהתחייבותו ו/או עלול להפר את תנאי השימוש.

    • הנהלת האתר שומרת את הזכות שלא לאשר הזמנות על פי שיקול דעתה הבלעדי.

    • עם אישור ההזמנה על ידי האתר מתבצע חיוב בגין ההזמנה באופן אוטומטי.

  • החברה משקיעה מאמצים רבים כדי שהמוצרים המופיעים למכירה באתר יהיו מעודכנים באופן רציף ומדויק. היה והתברר כי במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת זרי פרחים וסידורי פרחים המוצגים באתר והתברר כי מי מהמוצרים אזל, תינתן אפשרות לרוכש לבחור בין קבלת המוצר הקיים כפי שניתן לספק בפועל, לבין ביטול הרכישה וקבלת כל הסכומים שנגבו ממנו בגין המוצר

  • בכפוף לכך שמלוא התמורה בגין המוצר שולמה, תפעל החברה לוודא כי משלוח המוצר יגיע ליעד המבוקש בהתאם לשעות האספקה בין 3-6  שעות מרגע אישור ההזמנה [בהתאם לאזורי החלוקה בתנאי שבוצעה בשעות הפעילות החנות (בית העסק): ימים א-ה 8:00 עד 18:00, ימי ו' וערבי חג 8:00 עד 13:00 (בשעון חורף עד 12:30) למעט ערבי חג, בהם לא ניתן יהיה להתחייב לשעת הגעה. בימים אלו תסופק ההזמנה במהלך היום. טווח אספקה למשלוחים החל משעה 9:00 עד השעה 22:00, הזמנה שבוצעה עד השעה 9:00 תגיע ליעדה עד השעה 16:00.

  • משלוח שחזר לחנות יחייב את המזמין בדמי שליחות נוספים על מנת להוציא את ההזמנה בשנית ליעד המקורי או ליעד אחר.

  • כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים, סידורי פרחים,זרי שוקולד, מתנות, מגשי פירות  ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך תוך שעה ממועד בו שלח את הצעתו לחברה (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם החברה).

    • במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 5 שעות לפני מועד ביצוע ההזמנה ב שעות פעילות החנות המבצעת ממנה רכשתם את המוצר.

6.   מדיניות ביטול עסקה

    • מדניות ביטול העסקה כפופה לחוק הגנת הצרכן.

    • ההודעה על ביטול עסקה תימסר למרכז הטלפוני של החברה באמצעות טל: 03-5267470

    • ותשלח במקביל בכתב בפקס: 050-8967398 או באמצעות דוא"ל admin@hashve.co.il

    • ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם סופקו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה לכתובת שנמסרה בהצעה.

    • ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה כאמור) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצויינת בהצעה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש. והכל בכפוף להוראות כל דין.

7.   אופן התשלום ואישור רכישת ההזמנה

  • בעת ביצוע הזמנת משלוח, מספק המזמין את פרטי אמצעי התשלום, פרטי בעל אמצעי התשלום ופרטי קשר עם בעל אמצעי התשלום כפי שהתבקש בעת הזמנת משלוח (להלן: "פרטי התשלום").

  • התשלום יכול להתבצע באמצעות כרטיס אשראי מסוג ויזה, ישראכארט, מאסטרכארד ודיינרס וכן באמצעות אמצעי תשלום אחרים ככל שאלו יפורסמו באתר מעת לעת. עם זאת, ישנן בתי העסק המגבילות את סוגי כרטיסי האשראי עימם ניתן לשלם.

  • הינך מתחייב להשתמש באמצעי התשלום על-פי דין, ובהתאם להוראות בעל אמצעי התשלום ו/או מנפק אמצעי התשלום.

  • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, באם הגולש/והרוכש/המזמין אינו בעל כרטיס האשראי, הוא מתחייב כי קיבל רשות והסכמה מלאים ובלתי חוזרים מבעל הכרטיס לעשות שימוש בכרטיס ולחייבו בסכום הקנייה והכל בהתאם לדין.

  • "כרטיס אשראי" - כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי. 

  • המזמין מצהיר כי הוא כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות באופן ובהיקף התואמים את הרכישות שביצע בפועל באתר.

  • המזמין מצהיר כי הוא מבין הסליקה והחיוב של עסקאות האשראי יתבצעו כך "השווה" תסלוק את מלוא סכום החיוב/העסקה בתקני האבטחה הקפדניים ביותר, תקן PCI DSS LEVEL 1 באמצעות הפלטפורמה של TRANZILA

  • בניכוי עמלת אשראי מחברת האשראי, ומתוך סכום החיוב/העסקה תגזור "השווה" את עמלתה בהתאם למוסכם עם החנות ממנה בוצעה ההזמנה, ואת היתרה תעביר לבית העסק במועדים שסוכמו עם בית העסק.

    •  עם זאת, לאתר השווה אין אחריות על טיב העסקה, טיב ההזמנה וכל הנובע מהן. 

    • אתר השווה הינו מתווך בלבד בין המשתמש לחנות פרחים.

  • אין באופן החיוב שלעיל כדי להעביר על אתר "השווה"  את נטל האחריות החוקית של חנות פרחים (בית העסק).

  • לאחר מתן אישור על ביצוע ההזמנה יתבצע חיוב וישלח אישור הזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני שהזין המשתמש בעת הזמנת המוצרים יכלול את פרטי ההזמנה. התשלום בגין רכישת המוצרים ייגבה רק לאחר קבלת אישור בקשה (כמפורט לעיל).

  • המזמין מתחייב למסור פרטים מדויקים על אודותיו ועל אודות אמצעי התשלום ובעליו.

  • המזמין מתחייב לשאת בכל התשלומים המוטלים עליו על פי המחיר המופיע באתר.

  • רישומי האתר יהוו ראיה לכאורה לביצוע רכישה על ידך.

  • סליקת התשלום מתבצעת על ידי גורם חיצוני ומאובטח, הזמנה תיחשב כתקפה אך ורק לאחר שאישרה הנהלת האתר את ההזמנה.

  • באם העסקה לא תכובד ו/או תחזור מסיבה כלשהי, הן "השווה" והן החנות המבצעת רשאים לפעול נגד המזמין ו/או בעל הכרטיס בכל דרך חוקית שתיראה להן לנכון.

8.     משלוחים מאת חנויות פרחים

  • תמחור המוצרים באתר הינו תמחור ללא עלויות משלוח, ומחיר המשלוח מוצג באתר בנפרד ועשוי להשתנות מעת לעת.

  • שירות המשלוחים מופעל על ידי החנות המבצעת או ספקים מטעמן ולאתר "השווה" אין חלק במערך המשלוחים ולפיכך לא תהא אחראית להם.

  • לבחירת המזמין האפשרות לאסוף את ההזמנה באופן עצמאי מהחנות ממנה הוזמן מוצר, ללא עלות משלוח.

    • הכתובת לאיסוף עצמי הינה בהתאם למיקום החנות.

9.   בעלות בקניין רוחני - זכויות יוצרים

  • כל התוכן ו/או הקניין הרוחני המתפרסם באתר הינם בבעלות האתר ומוגנים על-פי כל דין, לרבות תמונות (קטלוג מוצרים) חשבונות, כותרות, קוד מחשב, נושא, אובייקטים, תווים, שמות, סיפורים, דיאלוגים, משפטי מפתח, מיקומים, רעיונות, מצגים אומנותיים, אנימציות, צלילים, יצירות מוסיקליות, אפקטים של תמונה ושמע, שיטות תפעול, רשימות לקוחות, פילוח שוק, רשימות משתמשים, גרפיקה, מידע שסופק על-ידי המשתמשים וכדומה.

  • כל העתקה, צילום, תרגום, אחסון במאגר מידע, שידור או קליטה בכל אמצעי אלקטרוני, אופטי, מכני או בכל אמצעי אחר של הקניין הרוחני המצוין לעיל, כמו גם שימוש מסחרי בכל המידע או בחלקו, ו/או יצירת יצירה הנגזרת ממנו - אסורים בהחלט, ומהווים בין היתר עבירה פלילית, עוולה אזרחית או עוולה חוזית.

  • באם הנך חפץ לשימוש כלשהו כאמור לעיל, עליך לקבל את הסכמת הנהלת האתר בכתב.במידה והבעלות על הזכויות שייכת לגוף אחר, הנהלת האתר הפנה אותך אליו.

  •  הינך מתחייב לשמור על זכויות היוצרים ו/או הקניין הרוחני ו/או זכויות אחרות על פי כל דין של האתר ו/או של המשתמשים ו/או של המוכרים באתר, ולהימנע מפגיעה ו/או שינוי ו/או שיבוש תכנים באתר או פגיעה בזכויות צד ג' כלשהו.

10.     מדיניות פרטיות

  • מובהר בזאת, כי אתר השווה רשאי להשתמש בכל מידע שסופק על ידך או נאסף בעת שימושך באתר לצרכים שיווקיים ו/או מסחריים.
    הינך מצהיר ומסכים כי המידע שהינך מעלה או מפרסם באתר אינו סודי, וכי אתה מעניק לאתר רישיון בלתי מוגבל ובלתי חוזר, לפי שיקול דעתו הבלעדי, לשנות את המידע, לפרסם המידע או לפעול בכל דרך אחרת מבלי להידרש לקבלת הסכמה נוספת.
    הינך מאשר בזאת לאתר ו/או מי מטעמו לשלוח הצעות פרסומיות כאמור בסעיף 30א' לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב – 1982 בנושאי האתר ובכל נושא אחר. אם אינך מעוניין במשלוח דברי פרסום, אנא, שלח הודעה לאתר באופן המפורט בהסכם זה. הנהלת האתר רשאית לשלוח לרוכשים בדואר אלקטרוני ו/או באמצעות SMS מידע אודות מוצרים שונים וקישורים לרכישתם. אם הרוכש אינו מעוניין לקבל את הדואר כאמור לעיל, באפשרותו שלא לקבלו באמצעות פנייה לדוא"ל admin@hashve.co.il

  •  או לשירות הלקוחות בטל' 03-5267470 ולבקש הסרה או דרך קישור להסרה בגוף ההודעה.
    האתר יעביר כל מידע שנמסר לו לרשות המוסמכת על-פי חוק, ככל שיידרש או ככל שתוטל עליו חובה על-פי דין.
    הנך נותן בזאת לאתר אישור להחזיק את פרטיך למאגר האתר, לצורך משלוח הצעות שיווקיות עבור האתר ו/או אחרים ובלבד שאותו גורם יפעל על-פי דין.

11.   תנאי פרסום למפרסמים

  • אתר השווה מאגד קטלוג מוצרים ייחודי בבעלות השווה הניתן לשימוש (המחשת מוצרים) באתר השווה בלבד.

  • "השווה" רשאי לפרסם במסגרת פעילות אתר מסרים מסחריים, מודעות ופרסומות מסחריות.

  • האתר אינו יכול לבדוק, ולא יבדוק, את המידע הנמסר לפרסום על ידך או על ידי משתמשים אחרים באתר, את נכונותו או דיוקו. מסיבה זאת, אתה בלבד כמפרסם תישא באחריות מלאה ובלעדית לתוכן המסר שתשגר לאתר זה במלוא התוצאות שנבעו ממנו.

  • המידע שהינך מוסר לפרסום באתר יהיה חשוף לכל משתמשי האינטרנט. בעל האתר לא יישא כלפיך או כלפי מי מטעמך באחריות לתגובות המתפרסמות באתר, או לתגובות שישלחו במישרין אליך, או לכל תוצאה שתנבע מפרסום הודעתך באתר, ואתה מתחייב לקיים כל דין החל.

  • האתר גם לא יישא באחריות בגין כל שימוש שיעשה על ידי צד שלישי בפרטים שפורסמו על-ידך.

  • האתר לא יישא בכל אחריות ביחס להודעות באתר, תוכן של הודעות כאלה, אמינותן, מהימנותן, דיוקן, שלמותן, קבצי מחשב שיצורפו להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשבי המשתתפים באתר וכל נזק, אובדן, אי נוחות, עוגמת נפש וכיו"ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו לך ולכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו באתר או ימסרו באמצעותן.

  • ידוע לך ואתה מסכים לכך כי כל מידע ו/או נתונים ו/או פרטים שתציג באתר, ייחשב הדבר כאילו ניתנה על ידך רשות לפרסם, ואתה מאשר בכך כי אתה רשאי ובעל הזכות להעניק לבעל האתר למשתמשים האחרים רישיון בלתי חוזר להשתמש, להעתיק להציג, להפיץ את הנתונים והפרטים והמידע שמסרת לאתר.

  • ידוע לך כי אינך רשאי לפרסם באתר ו/או להעביר למשתמש אחר, פרטים ו/או נתונים ו/או מידע לא חוקי, מאיים, חומר תועבה, הצעות מיניות בוטות או פוגעות ו/או פרטים שהינם בגדר לשון הרע, או פוגעים, או בלתי צנועים, או פוגעים בקודשי דת, או בעלי אופי מיני, או גזעניים, או שיש בהם כדי לפגוע או להפר זכויות של צד שלישי כלשהו לרבות קניין רוחני או להציג תמונות עירום, בעלות מסר מיני וכל חומר שהינו מזיק, וכי בעל האתר רשאי למחוק נתונים כאלו לפי שיקול דעתו הבלעדי.

  • הינך מתחייב לעדכן את האתר לגבי כל שינוי בנתונים שמסרת. אם יימצא שהנתונים ו/או המידע שמסרת ו/או פרסמת באתר אינם מדויקים ו/או מלאים ו/או עדכניים ו/או  (תמונות מוצרים) אינם בבעלותך, יהיה בעל האתר זכאי למחוק נתונים אלו וכן לתבוע אותך בגין כל נזק ישיר ו/או עקיף שעלול להיגרם לו או למי ממשתמשי האתר.

  • האתר משמש כצינור להעברה והפצה בלבד של המידע שנמסר על ידך ומהווה פלטפורמה בלבד לאספקת שירותי פרסום. לבעל האתר ולמי מטעמו אין ולא תהיה כל אחריות בנוגע לשימוש באתר, ואחריותם אינה בשום דרך או צורה כל שהיא נוגעת לתכנים ולנתונים שלך ושל יתר המשתמשים ו/או המפרסמים באתר.

  • האתר שומר לעצמו את הזכות לעדכן מעת לעת את התנאים האמורים לעיל, לפי שיקול דעתו הבלעדי, ומבלי ליתן הודעה מראש.

  • כל שינוי ייכנס לתוקף ממועד פרסומו באתר.

12.   מקום השיפוט

  • הדין החל על הסכם זה בנוגע למחלוקות בין הגולשים ו/או הקונים לבין האתר, הנו הדין הישראלי בלבד, וכל מחלוקת בנוגע להסכם זה, לרבות תחולתו, תידון בבית המשפט המוסמך במחוז דן - פתח תקווה בלבד.

13.    שירות לקוחות

  • לבירורים וקבלת מידע ניתן לפנות לנציגי שירות הלקוחות של החברה באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת admin@hashve.co.il

  •  או בטלפון 03-5267470, בימים א'-ה' בין השעות 9:30-17:00 יום ו' וערבי חג בין השעות 8:00-12:00. במקרה של תלונת לקוח, מחלוקת בנושא הספקת מוצרים תטופל ע"י שירות הלקוחות עד 72 שעות. 

    כתובת בית העסק:

  • הסיבים 18 ת.ד 6854 מיקוד: 49517 

  • א.ת קרית מטלון פ"ת


עדכון אחרון: 04.06.2020


יצירת קשר עם שירות לקוחות אתר השווה

כתבות אחרונות